-->

Elma Suyu Nasıl Yapılır? Resimli Tarif

Elma Suyu Nasıl Yapılır? Resimli Tarif

Elma yaz, kış her zaman yenilebilen, vitamin oranı yüksek bir meyvedir. Elma suyu nasıl yapılır? resimli tarif makalemizde aşama aşama elma suyunun yapılışını anlattık.
Malzemeler
1 büyük ekşi elma
2 tatlı kaşığı şeker (şeker oranı damak tadınıza kalmış, daha az veya çok olabilir)
1 su bardağı kaynar su


Yapılışı
Elmayı suyu israf etmemeye dikkat ederek güzelce yıkayın.elma_suyu_nasil_yapilir_resimli_anlatim (1)
Parmaklarınızı kesmemeye dikkat ederek, kabuklarını soyup, elmayı ortadan ikiye kesip çekirdeğini çıkarın.elma_suyu_nasil_yapilir_resimli_anlatim (2)
İçine şeker koyun.elma_suyu_nasil_yapilir_resimli_anlatim (3)
Yumuşayana kadar pişirin.elma_suyu_nasil_yapilir_resimli_anlatim (4)
Üzerine kaynar suyu döküp 1-2 saat kaynar suda bekletin.elma_suyu_nasil_yapilir_resimli_anlatim (5)
Süzüp, servis yapın.


İlgili Konular


Meyve suyunu aç karnına içince bakın ne oluyor!


Meyve suyu kilo aldırır mı? Tıklayınız


Sağlık için Meyve Suyu için  Tıklayınız


 


elma_suyu_nasil_yapilir_resimli_anlatim (6)







YAZININ DEVAMI ==> Elma Suyu Nasıl Yapılır? Resimli Tarif
Elma Suyu Nasıl Yapılır? Resimli Tarif
Elma Suyu Nasıl Yapılır? Resimli Tarif
LihatTutupKomentar