-->

Erkeklerin Nefret Ettiği Kadın Trendleri

Erkeklerin Nefret Ettiği Kadın Trendleri

Kadınların severek giydiği birçok kıyafetten erkekler nefret ediyor! Kadınların ve erkeklerin moda anlayışı aynı değil evet ama bazı parçalar var ki kadınlar aşık olurken erkekler onlardan nefret ediyor! Erkeklerin Nefret Ettiği Kadın Trendleri


Erkeklerin Nefret Ettiği Kadın Trendleri



renkli_bere


Shares




  • Facebook







  • Twitter







  • Google+







Erkeklerin Nefret Ettiği Kadın Trendleri



Renkli Bere
Bereden nefret etmek çok ayrı bir kafa tabii. Yapılan araştırmalara göre erkekler, kadınların saçlarına çok dikkat ediyormuş. Temiz ve bakımlı olması çok önemliymiş ve bere olduğu zaman bunu anlayamıyorlarmış. Ah canlarım ya… Saç uzmanlığı konusunda hızla ilerledikleri yola taş koyuyormuşuz meğer.



peblum


Shares




  • Facebook







  • Twitter







  • Google+







Erkeklerin Nefret Ettiği Kadın Trendleri



Peplum
Gerçi daha ilk maddeden erkeklere hak vermek istemezdim ama elimde değil, peplumdan nefret ediyorum! Kadınların genellikle belini daha zayıf göstermek adına girdikleri bu moda hatası çukuruna ise üzülmekten başka bir şey gelmiyor elimden…



erkeklerin_nefret_ettigi_kadin_trendleri


Shares




  • Facebook







  • Twitter







  • Google+







Erkeklerin Nefret Ettiği Kadın Trendleri



Topuklu Sneakers
Isabel Marant’ın yeni bir nefret kitlesi kazanmasına neden olan bu sneakers’ların her modeli güzel değil evet. Tamam kabul ediyorum çoğu çok çirkin! Ama bazılarına şans vermek gerekiyor. Olumsuzluk yapışmış olsa da bazı şeylere, onların içindeki güzelliği bulmak gerek değil mi ya?!


disket_sapka_kadin_trendi


Shares




  • Facebook







  • Twitter







  • Google+







Disket Şapka
Bu disket şapkalarla sofistike göründüğünü sanan kızcağızlarımızın amaçlarına ulaşamıyor olması benim bile gözlerimi yaşartıyor. Bu sofistikelik yolunda bir son mu? Hayır!


yanlari_acik_tsort_kadin_trendi


Shares




  • Facebook







  • Twitter







  • Google+







Yanları Açık Tişört
Ne yalan söyleyeyim ben bunu sevdiklerini sanıyordum! Ama onlara göreyse kadınların ucuz sutyenlerini görmek iç açıcı bir durum değilmiş. Ha sutyen pahalı ve çekiciyse olabilirmiş!


parlak_ruj


Shares




  • Facebook







  • Twitter







  • Google+







Parlak Ruj
Bu maddeye ise ”yapmayın işte, olmuyor, çok ucuz duruyor” diyerek cevap vererek geçiştirmiş beylerimiz.


parlak_ruj


Shares




  • Facebook







  • Twitter







  • Google+







Ağır Göz Makyajı
Rakun göz farı? Yo dostum yo! Ağır ve siyah göz makyajının yanı sıra, kızcağızlarımızın saatlerini harcadığı renkli göz farları da erkeklerimize komik gelmekte. E, normal tabii… hangi olgun erkek bir kız çocuğuyla çıkıyormuş gibi hissetmek ister ki?


agir_goz_makyaji


Shares




  • Facebook







  • Twitter







  • Google+







Bant Bikini
Yapılan bir diğer araştırmada ise erkeklerin bikinileri askıları olduğunda beğendiği ortaya çıkmış. Yani hayır ben düşünüyorum yaklaşık 15 dakikadır ama neden askılı bikini beğendiklerini bulamıyorum. Omuzlarla ne alıp veremediğiniz var canlarım?


bant_bikini


Shares




  • Facebook







  • Twitter







  • Google+







Sivri Burunlı Ayakkabı
Sivri burunlu ayakkabı konusunda benim de fikrim erkeklerinkinden pek farklı değil. Ama dediğim gibi bazı modellerine şans vermek gerek…


Takma Tırnak
Bu konuda yorum bile yapmadan geçmek istiyorum zira biraz daha bakarsam midemin bulantısı iki katına çıkacak.


takma_tirnak


Shares




  • Facebook







  • Twitter







  • Google+







Yüksek Bel Jean
Yüksek bel kot giyen kız görünce erkeklerin aklına ilk anneleri geliyormuş.


E, ne diyelim ama bunlar da hiçbir şeyi beğenmiyorlar!


Yüksek Bel Şort
Yandan çıkan cepler ve poponun hafif görünmesi erkekleri rahatsız ediyormuş. Erkeklerin ne zamandan beri bu kadar edepli olmaya karar verdikleri sorusu ile önemli bir mevzu bu durumda.


E, yazık bu kızcağızlar ne giysin peki sorarım size!


yuksek_bel_sort


Shares




  • Facebook







  • Twitter







  • Google+







Yüksek Bel Etek
Anladık ki erkeklerin yüksek bel ile büyük problemleri var. Oysa yüksek belli etek beli incecik olan kızlarımıza ne de çok yakışır.


Tamam beyler burada bir dur diyelim abarttınız ama!


Ayak Bileğinde Biten Ankle Bot
Üzeri kıvrılmış ankle botları erkekler penise benzetiyormuş.


Ben az önce edepli mi demiştim? Geri alıyorum cümlemi çünkü nedense biz kadınlar bakıyoruz ama bir türlü anle botu penise benzetemiyoruz!


Ultra Yüksek Topuklu Ayakkabı
Oysa ben bunun tam aksinin olduğunu sanıyordum!


Her iki cinsin de sevmemesi gereken bu ayakkabı türünün hâlâ neden satışta olduğu sorusu kimi geceler aklımı kurcalamıyor değil. Bu ayakkabılarla yürüyemeyenler mi dersiniz, bileğini burkanlar mı dersiniz yoksa yanlış kombinasyondan dolayı hayat kadını gibi görünenler mi dersiniz? Tanrım ne olur hükûmet hayırlı bir iş yapsın ve hemen bu ayakkabının giyimini yasaklasın!


Pantolon Takım
Erkeklerin biz kadınlara bir notu var, hemen sizlere de iletiyorum: ”Sizler kadınsınız, erkek değil!” Erkeklerin katı baktığı takımı biz kadınlar olarak çok seviyoruz. Hem düşünsenize iş yerinde ya da sokakta tacize uğrama olasılığımızı en aza indirecek bundan daha iyi bir çözüm yolu bulabilir miyiz?!


pantolon_takim


Shares




  • Facebook







  • Twitter







  • Google+







Şalvar Pantolon
Kadınlar için süper rahat olan bu pantolonlar erkeklerin kafasında Japon erkeklerini singeliyormuş. Nedenini maalesef ben açıklayamayacağım çünkü bulamadım!


Saç Fiyongu
İlkokuldan sonra bırakılması gereken bir kız çocuğu(!) aksesuarıyla karşı karşıyayız. Bu konuda erkeklere katılmaktan daha fazlasını yapamıyorum maalesef. Belki hayatınıza çizgi film karakteri olarak devam etmek isteseydiniz çok doğru bir tercih olurdu ama olgun bir kadın olarak ilerlediğiniz hayatınızda pek şık durduğu söylenemez!


Bilezik
Nedeni açıklanamayan bir madde daha. Tamam, kabul ediyorum, bu dev bilezikleri ben de pek sevmiyorum ama nefret ediyorum demek için de bir iddiaya sahip olmak gerekir değil mi ya?!


Büyük Beden Kazak
Bizleri sıcacık tutan ve ayrıca yumuşacık olan bayıldığımız bu kazaklar erkeklerimize 80’leri hatırlatıyormuş.


Bir çift lafım var size beyler! Bugün giydiklerinizin geçmişine bir bakın da sonra yorum yapın kıyafetler konusunda heyhat!


Asimetrik Elbise
Bu konuda erkeklere hak veriyor biran önce bu modanın geçmesini diliyorum. Amin.


Tayt
Açık olmak gerekirse tayt hem güzel hem rahat bir parça. Erkekler tayt ve tozluğu aynı cümlede kullanarak yine 80’lere vurguda bulunmuşlar da erkekler tozluğu ne bilir ya?


Ne derseniz deyin biz ömrümüzün her döneminde tayt giyeceğiz. Yaşasın bağımsız tayt kardeşliği!


Omuz Pedi
”Bu 80’lerde bile kabul görmedi!” demiş sevgili erkeklerimiz. Evet pek haksız sayılmazlar ama artık formları değişti ve bir müddet daha sokakta bunu göreceğiz, üzgünüm…


omuz_pedi


Shares




  • Facebook







  • Twitter







  • Google+







Kaynak: dailyhiit.com/ Görseller: dailyhiit.com





YAZININ DEVAMI ==> Erkeklerin Nefret Ettiği Kadın Trendleri
Erkeklerin Nefret Ettiği Kadın Trendleri
Erkeklerin Nefret Ettiği Kadın Trendleri
LihatTutupKomentar