-->

Soğan Marmelatı Resimli Anlatım

sogan_marmelati_resimli_anlatim

Tavuk göğsüne, ete çeşni yapmak için lezzetli bir tarif arıyorsanız, soğan marmelatı tarifi resimli anlatım makalemizde marmelatı deneyebilirsiniz.


Malzemeler
1,5 yemek kaşığı tuzsuz tereyağı
2 su bardağı doğranmış soğan
1 yemek kaşığı şeker
Yarım su bardağı balzamik sirke
3 yemek kaşığı kuru üzüm
Tuz ve karabiber


Yapılışı
Tereyağını teflonda eritin.
Soğanları ekleyip, devamlı karıştırarak 5 dakika pişirin.
1 yemek kaşığı şeker serpip, soğanlar çok yumuşayana kadar yaklaşık 8-10 dk pişirin.Sirke ve üzümü katın yaklaşık 5 dakika pişirin.


sogan_marmelati_resimli_anlatim (1)sogan_marmelati_resimli_anlatim (2)sogan_marmelati_resimli_anlatim (3)sogan_marmelati_resimli_anlatim (4)sogan_marmelati_resimli_anlatim (5)


YASAL UYARI: Sitemizde yayınlanan yorum yazıları veya haberlerin tüm hakları bizkadinlaricin.com’a aittir. Kaynak gösterilse dahi hiçbiri özel izin alınmadan kullanılamaz. Bu haber veya yazılar sadece bizkadinlaricin.com tarafından sağlanan RSS verileri kullanılarak alıntılanabilir


 





YAZININ DEVAMI ==> Soğan Marmelatı Resimli Anlatım
Soğan Marmelatı Resimli Anlatım
Soğan Marmelatı Resimli Anlatım
LihatTutupKomentar