-->

Poşetten Ev Ayakkabısı Nasıl Yapılır?

posetten_ev_ayakkabisi_nasil_orulur

Evdeki kullanmadığınız poşetleri atmayın! poşetten ev ayakkabısı nasıl yapılır? tarifimizde adım adım poşedin nasıl ev ayakkabısına dönüştüğünü anlatttık.


1.Adım
Poşetleri güzelce düzeltip, düzleyin.


2.Adım
Uzunlamasına ikiye katlayın.


3.Adım
5 parça halinde kesin.


4.Adım
Kestiğiniz naylonları normal yumak gibi dolayın, naylonlarımız artık örülmeye hazır!


5.Adım
Resimlerdeki gibi ev ayakkabısını örün ve birleştirin hepsi bu!


posetten_ev_ayakkabisi_nasil_orulur_1posetten_ev_ayakkabisi_nasil_orulur_2posetten_ev_ayakkabisi_nasil_orulur_3posetten_ev_ayakkabisi_nasil_orulur_4posetten_ev_ayakkabisi_nasil_orulur_5posetten_ev_ayakkabisi_nasil_orulur_6posetten_ev_ayakkabisi_nasil_orulur_7





YAZININ DEVAMI ==> Poşetten Ev Ayakkabısı Nasıl Yapılır?
Poşetten Ev Ayakkabısı Nasıl Yapılır?
Poşetten Ev Ayakkabısı Nasıl Yapılır?
LihatTutupKomentar