-->

Kesha Makyajı Nasıl Yapılır? Resimli Anlatım

kesha_makyaji_nasil_yapilir

Bugünkü güzellik köşemizde Kesha makyajı nasıl yapılır? resimli anlatım konusuna yer verdik. Kesha Amerika’nın ünlü şarkıcılarındandır ve makyajla, giyim tarzıyla öne çıkan isimlerdendir.
1.Adım
Yüzünüzü yıkayıp, havlu ile kurulayın.


2.Adım
Far fırçası ile altın rengi göz farını göz kapaklarınıza sürün.


3.Adım
Siyah kalem ile üst göz kapağının kirpik dibine inceden hafif kalına doğru eyeliner çekin. Pamuklu çubuk kullanarak makyajı dağıtın, dumanlı göz makyajı efekti yakalayın.


4.Adım
Altın rengi sıvı eyelinerınız varsa, üst göz kapağınıza kalın bir eyeliner çekin,
Resimdeki gibi göz altınızın bir kısmını da kapsayacak kuyruk oluşturun.


5.Adım
Alt ve üst kirpiklerinize rimel sürün.


6.Adım
Dudaklarınıza nude tonlarında bir ruj sürün, fakat parlatıcı kullanmayın.


7.Adım
Gözlerinize, yanaklar ve alın çevrenize biraz aydınlatıcı sürün. Ke$ha, genellikle mavi aydınlatıcı kullanır.


8.Adım
Keza tırnaklarınız için de parlak, simli renklerde bir oje seçin.


9.Adım
Saçınıza sprey sıkıp, parmaklarınızla saça şekil verin.


10.Adım
Dudaklarınıza da simli bir ruj sürüp makyajınızı tamamlayın. Veya yukarıda bildirdiğimiz gibi simli değil, nude ruj kullanın.kesha_makyaji_nasil_yapilir_resimli_anlatim (1)kesha_makyaji_nasil_yapilir_resimli_anlatim (2)kesha_makyaji_nasil_yapilir_resimli_anlatim (3)kesha_makyaji_nasil_yapilir_resimli_anlatim (4)kesha_makyaji_nasil_yapilir_resimli_anlatim (5)kesha_makyaji_nasil_yapilir_resimli_anlatim (6)kesha_makyaji_nasil_yapilir_resimli_anlatim (7) YASAL UYARI: Sitemizde yayınlanan yorum yazıları veya haberlerin tüm hakları bizkadinlaricin.com’a aittir. Kaynak gösterilse dahi hiçbiri özel izin alınmadan kullanılamaz. Bu haber veya yazılar sadece bizkadinlaricin.com tarafından sağlanan RSS verileri kullanılarak alıntılanabilir





YAZININ DEVAMI ==> Kesha Makyajı Nasıl Yapılır? Resimli Anlatım
Kesha Makyajı Nasıl Yapılır? Resimli Anlatım
Kesha Makyajı Nasıl Yapılır? Resimli Anlatım
LihatTutupKomentar