-->

Evde Twix Yapımı Resimli Anlatım

evde_twix_yapimi_resimli_anlatim

Twix çoğu kişi tarafından beğenilen, lezzetli bir çikolata markasıdır. Evde twix yapımı resimli anlatım makalemizde adım adım bu çikolatanın yapılışını anlattık.
Malzemeler
3/4 su bardağı pudra şekeri
1 yumurta
1 tatlı kaşığı alkolsüz vanilya ekstresi (özü)
2 su bardağı + 4 yemek kaşığı un
Yarım tatlı kaşığı tuz
155gr yumuşak caramels
2 yemek kaşığı süt
350 gram sütlü çikolata parçaları
1 tatlı kaşığı tereyağ


Yapılışı
Tereyağı, şeker ve yumurtayı güzelce çırpın.
Vanilya ekstresi, un ve tuzu ekleyin. Hamur işlenebilir olana kadar karıştırın.
Hamur kıvama gelene kadar buzdolabında bekletin.
Birkaç saat sonra, hamuru buzdolabından çıkarın. Merdaneyi üzerinde gezdirin, kurabiye kalınlığında olsun.
Fırınınızı önce 150 derece ısıtın.
Hamuru 10-15 dk pişirin.
Hamuru ters çevirip, 10-15 dk daha pişirin.
Süre dolunca hamuru çıkarın.
Bir kasede karamel, süt ve tuzu karıştırın.
Karışımı mikrodalgada en fazla 1 dk bekletin.
Mikrodalganız yoksa, kasenin altına bir tencerenin içine sıcak su koyun, sıcağın etkisiyle karamel eriyecektir. (benmari usulü)
Karışım eriyene kadar karıştırın.
Pişiridiğiniz hamurun üzerine sıcak karameli dökün.
Hamuru twix kalınlığında ve uzunluğunda göz kararı kesin.
Fırın tepsisine fırın kağıdı serin, üzerine twixlerinizi yerleştirin.
1-2 saat buzlukta dondurun.
Çikolatayı benmari usulü eritin.( benmari usülünü yukarıda tarif ettik) içine oda sıcaklığındaki tereyağıyı da katıp, iyice karıştırın.
Buzdolabından twixleri çıkarıp, bu çikolataya bulayın.evde_twix_yapimi_resimli_anlatim (1)evde_twix_yapimi_resimli_anlatim (2)evde_twix_yapimi_resimli_anlatim (3)evde_twix_yapimi_resimli_anlatim (4)evde_twix_yapimi_resimli_anlatim (5)evde_twix_yapimi_resimli_anlatim (6)evde_twix_yapimi_resimli_anlatim (7)evde_twix_yapimi_resimli_anlatim (8)evde_twix_yapimi_resimli_anlatim (9)evde_twix_yapimi_resimli_anlatim (10)evde_twix_yapimi_resimli_anlatim (11)evde_twix_yapimi_resimli_anlatim (12)evde_twix_yapimi_resimli_anlatim (13)evde_twix_yapimi_resimli_anlatim (14)evde_twix_yapimi_resimli_anlatim (15)evde_twix_yapimi_resimli_anlatim (16)evde_twix_yapimi_resimli_anlatim (17)evde_twix_yapimi_resimli_anlatim (18)





YAZININ DEVAMI ==> Evde Twix Yapımı Resimli Anlatım
Evde Twix Yapımı Resimli Anlatım
Evde Twix Yapımı Resimli Anlatım
LihatTutupKomentar