-->

Soda Ayran Limon İle Zayıflama Kürü Resimli Tarif

soda_ayran_limon_ile_zayiflama_kuru_resimli_tarif

Sodanın zayıflamanıza yardımcı olacağı hiç aklınıza gelir miydi? Karın bölgesindeki yağlar sizinde mi canınızı sıkıyor? soda ayran limon ile zayıflama kürü resimli tarif makalemizde adım adım bu kürün yapılışını anlattık. Soda kürü özellikle göbek yağlarını yakmakda çok etkilidir, kısa sürede ince bir bele kavuşmanıza yardımcı olacaktır.


Malzemeler
3 yemek kaşığı light yoğurt
1 şişe maden suyu
yarım taze sıkılmış limon suyu

Yapılışı
1.Adım

Bir tasın içine üç yemek kaşığı light yoğurt koyun.


2.Adım
Bir limonu ortadan ikiye kesip limon sıkıcağında suyunu çıkarıp, yoğurda ekleyin ve güzelce karıştırın.


3.Adım
Bu karışımın içine yavaş yavaş maden suyunu ilave edin.


Uygulanışı
Sabah kahvaltıdan ve gece yatmadan yarım saat önce hazırladığınız içeceği için.
Sodalı kür özellikle karın yağlarını yakmak da çok etkili, bağırsakları çalıştırıyor, kısa sürede forma kavuşmanızı sağlıyor. Yalnız mide sorununuz varsa bu zayıflama yöntemi sizin için uygun değildir. soda_ayran_limon_ile_zayiflama_kuru_resimli_tarif (1)soda_ayran_limon_ile_zayiflama_kuru_resimli_tarif (2)soda_ayran_limon_ile_zayiflama_kuru_resimli_tarif (3)


 


 





YAZININ DEVAMI ==> Soda Ayran Limon İle Zayıflama Kürü Resimli Tarif
Soda Ayran Limon İle Zayıflama Kürü Resimli Tarif
Soda Ayran Limon İle Zayıflama Kürü Resimli Tarif
LihatTutupKomentar