-->

Kışlık Menemen Tarifi Resimli Anlatım

kislik_menemen_tarifi_resimli_anlatim

Menemen kış aylarının vazgeçilmez lezzetli yiyeceklerindendir. Kışlık menemen tarifi resimli anlatım makalemizde adım adım bu yiyeceğin yapılışını anlattık.


Malzemeler
5 kg domates
1-1,5 kg çarliston biber
Yarım çay bardağı sıvıyağ


Yapılışı
1.Adım
Domates ve biberleri iyice yıkayın, bunun için bir kase dolusu suya biberle domatesi atıp, ovalayabilirsiniz de, böylece sudan tasarruf etmiş olursunuz.


2.Adım
Domatesi ve biberi küçük küçük kesip, içine biraz sıvıyağ döküp birlikte yaklaşık 40 dk pişirin.


3.Adım
Konserve yapacağınız kavanozları sıcak suyla, kapaklarını ise soğuk su ile yıkayıp hazırlayın. Veya kapakları 5 dk suda kaynatın.


4.Adım
Menemenleri pişirip, sıcak sıcak kavanozlara dökün, kavanozlarda boşluk kalmamalı.
Kavanozun ağız kısmını peçete ile kurulayıp, kapağını örtüp, ters çevirin.


5.Adım
Serin ve kuru yerde muhafaza edin.
kislik_menemen_tarifi_resimli_anlatim_1


kislik_menemen_tarifi_resimli_anlatim_2


kislik_menemen_tarifi_resimli_anlatim_3


kislik_menemen_tarifi_resimli_anlatim_4


kislik_menemen_tarifi_resimli_anlatim_5


kislik_menemen_tarifi_resimli_anlatim_6


kislik_menemen_tarifi_resimli_anlatim_7





YAZININ DEVAMI ==> Kışlık Menemen Tarifi Resimli Anlatım
Kışlık Menemen Tarifi Resimli Anlatım
Kışlık Menemen Tarifi Resimli Anlatım
LihatTutupKomentar