-->

Kivili Popsicle Tarifi Resimli Anlatım

kivili_popsicle_tarifi_resimli_anlatim

Marketteki katkı maddeli buz parmakları evde kendiniz yapmaya ne dersiniz? İşte kivili popsicle tarifi resimli anlatım
Malzemeler
1 çay bardağı şeker ( şeker miktarı size kalmış)
3 adet kivi
yarım limon suyu
1,5 bardak su


Yapılışı
Küçük bir tencereye şeker ve bir bardak suyu dökün. Kaynatın ve soğuması için bir kenara koyun. Son derece dikkatli olun, bu karışım ciddi yanıklara neden olabilir.


Kivileri dörder parçaya kesin. İsterseniz tohum ve çekirdekleri çıkarın, ancak bunların kalmasının da mahsuru yok.


Kiviyi sıvı hale gelene kadar blenderdan geçin.


Bir kabın içine şeker, püre haline getirdiğiniz kivi, kalan suyu ve limon suyunu dökün.


Karışımı buzluğa dayanıklı cam bardağa yahut, kalıba döküp, plastik saplarını takıp 6 saat dondurun.
Süre dolduğunda kivili popsicleniz hazır!


kivili_popsicle_tarifi_resimli_anlatim (1)kivili_popsicle_tarifi_resimli_anlatim (2)kivili_popsicle_tarifi_resimli_anlatim (3)kivili_popsicle_tarifi_resimli_anlatim (4)kivili_popsicle_tarifi_resimli_anlatim (5)kivili_popsicle_tarifi_resimli_anlatim (6)


YASAL UYARI: Sitemizde yayınlanan yorum yazıları veya haberlerin tüm hakları bizkadinlaricin.com’a aittir. Kaynak gösterilse dahi hiçbiri özel izin alınmadan kullanılamaz. Bu haber veya yazılar sadece bizkadinlaricin.com tarafından sağlanan RSS verileri kullanılarak alıntılanabilir.


 





YAZININ DEVAMI ==> Kivili Popsicle Tarifi Resimli Anlatım
Kivili Popsicle Tarifi Resimli Anlatım
Kivili Popsicle Tarifi Resimli Anlatım
LihatTutupKomentar