-->

Hediyelik Kutu Nasıl Yapılır? Resimli Anlatım

hediyelik_kutu_yapimi_resimli_anlatim

Sevdiğiniz kişiye hediye verecekseniz, kutusunu kendiniz hazırlamaya ne dersiniz? hediyelik kutu yapımı resimli anlatım konumuzda aşama aşama bu kutunun yapılışını anlattık.
Malzemeler
Karton veya mukava kağıdı
Makas
Cetvel
Kalem
Kurdela, dantel, renkli kağıt


Yapılışı
Resimdeki ölçülerde kartonu çizip, kesin.
Yapıştırıcı ile yapıştırıp, kutu şekli verin.
Dilediğiniz desen bir kağıdı kartona yapıştırın, şayet retro tarzı bir hediye kutusu yapmak istiyorsanız, eski gazetelerden de yararlanabilirsiniz.
Renkli kağıdı ve diğer aksesuarları da kutunuza yapıştırın, işte bu kadar!


 


hediyelik_kutu_yapimi_resimli_anlatim (1)hediyelik_kutu_yapimi_resimli_anlatim (2)hediyelik_kutu_yapimi_resimli_anlatim (3)hediyelik_kutu_yapimi_resimli_anlatim (4)hediyelik_kutu_yapimi_resimli_anlatim (5)hediyelik_kutu_yapimi_resimli_anlatim (6)





YAZININ DEVAMI ==> Hediyelik Kutu Nasıl Yapılır? Resimli Anlatım
Hediyelik Kutu Nasıl Yapılır? Resimli Anlatım
Hediyelik Kutu Nasıl Yapılır? Resimli Anlatım
LihatTutupKomentar