-->

Kalp Şeklinde Yumurta Nasıl Yapılır? Resimli Anlatım

kalp_seklinde_yumurta_yapimi_resimli_anlatim

Eşinize kalpli yumurta ile kahvaltı süprizi yapmaya ne dersiniz? kalp şeklinde yumurta yapımı resimli anlatım makalemizde aşama aşama bu yumurtanın yapılışını anlattık.
Malzemeler
Yumurta
Uzun bir karton ( eski süt yahut meyve suyu kutusundan yapabilirsiniz)
Kurşun kalem, şiş yahut çubuk
Lastikkalp_seklinde_yumurta_yapimi_resimli_anlatim (1)


Yapılışı


1. Aşama
Kartonu ikiye katlayın.


2. Aşama
Yumurtaları suya koyun, içine bolca tuz atın ki yumurtalar patlayıp dağılmasın, ocakta 6-8 dakika kaynatıp, ocaktan alın, soğuk suya tutup, kabuklarını soyun.kalp_seklinde_yumurta_yapimi_resimli_anlatim (2)


3. Aşama
Yumurtalarınız hala sıcakken kartonun içine yerleştirin, için çubuk koyup, kenarlarına lastik takın. Yumurtanız taze ve sıcak olmalıdır, yoksa dilediğiniz şekli yakalayamazsınız.kalp_seklinde_yumurta_yapimi_resimli_anlatim (3)kalp_seklinde_yumurta_yapimi_resimli_anlatim (4)kalp_seklinde_yumurta_yapimi_resimli_anlatim (5)kalp_seklinde_yumurta_yapimi_resimli_anlatim (6)


4. Aşama
Buzdolabına kaldırın 10 dakika bu şekilde beklesin.


5. Adım
Süre dolduğunda buzdolabından alın, lastikleri ve çubuğu çıkarıp, dikkatli bir şekilde yumurtayı ikiye kesin.
İşte bu kadar!


Yumurtanın Sağlığa Faydaları Tıklayınız


Hamilelikte Yumurta Yemenin Faydaları Tıklayınızkalp_seklinde_yumurta_yapimi_resimli_anlatim (7)kalp_seklinde_yumurta_yapimi_resimli_anlatim (8)





YAZININ DEVAMI ==> Kalp Şeklinde Yumurta Nasıl Yapılır? Resimli Anlatım
Kalp Şeklinde Yumurta Nasıl Yapılır? Resimli Anlatım
Kalp Şeklinde Yumurta Nasıl Yapılır? Resimli Anlatım
LihatTutupKomentar