-->

Doğal Makyaj Temizleme Toniği Nasıl Yapılır? Resimli Anlatım

Doğal Makyaj Temizleme Toniği Nasıl Yapılır? Resimli Anlatım

Evde kendi makyaj çıkarıcınızı yapmaya ne dersiniz? Doğal makyaj temizleyici yapımı resimli anlatım makalemizde doğal makyaj temizleme toniği nasıl yapılır konusunu anlattık.
Malzemeler
Cam kavanoz
Makyaj temizleme pedi
1,5- 2 yemek kaşığı Hindistan cevizi yağı
1 tatlı kaşığı kastilya sabunu veya bebek losyonu
2-4 damla esansiyal yağı ( mesela lavanta cilt için harika bir uçucu yağdır)
Distile su


Yapılışı
Cam kavanozun içine makyaj temizleme pedlerini koyun.
Ayrı bir kasede hindistan cevizi yağı ile Kastilya Sabunu ( Castile Soap) kastilya sabunu yoksa bebek losyonunu karıştırın.
Pamukların üzerine bu karışımı dökün.
Pamukları aşağı doğru bastırın, böylece pedler karışımı emer.
Pedlerin üzerini ıslatacak kadar distiler su dökün (normal su da olur, orjinal tarifte distile su geçiyor)
Kavanozu biraz sallayın.


Uygulanışı
Makyajınızı çıkarmak istediğinizde içinden bir makyaj temizleme pedini alın, kullandıktan sonra çöpe atın, ardından yüzünüzü yıkayın.
Pedlerin kurumasını önlemek için kavanoz pedi kapağını sıkıca kapatın.


İlgili Konular


Makyaj Temizleme Sütü Yapımı Resimli Anlatım Tıklayınız


Doğal Makyaj Malzemesi Yapılışı İçin Tarifler Tıklayınızdogal_makyaj_temizleyici_nasil_yapilir_resimli_anlatim_1dogal_makyaj_temizleyici_nasil_yapilir_resimli_anlatim_2


YASAL UYARI: Sitemizde yayınlanan yorum yazıları veya haberlerin tüm hakları Kadınlar Kulübü’ne aittir. Kaynak gösterilse dahi hiçbiri özel izin alınmadan kullanılamaz. Bu haber veya yazılar sadece Kadınlar Kulübü tarafından sağlanan RSS verileri kullanılarak alıntılanabilir.


 







YAZININ DEVAMI ==> Doğal Makyaj Temizleme Toniği Nasıl Yapılır? Resimli Anlatım
Doğal Makyaj Temizleme Toniği Nasıl Yapılır? Resimli Anlatım
Doğal Makyaj Temizleme Toniği Nasıl Yapılır? Resimli Anlatım
LihatTutupKomentar