-->

Keçeden Tavşan Anahtarlık Yapımı Resimli Anlatım

Keçeden Tavşan Anahtarlık Yapımı Resimli Anlatım

Keçeden yapabileceğiniz pek çok şey vardır, bunlardan biri de anahtarlıktır. Keçeden anahtarlık yapımı resimli tarif makalemizde keçeden anahtarlığın nasıl yapıldığını anlattık ve keçeden anahtarlık modelleri yayınladık.
İşte size ilham olabilecek keçe anahtarlıklar


İntenetten arama motorunun görsel kısmından küçük tavşan resmi çıktı alın yahut tavşanınızı bu resme bakarak kendiniz çizin.keceden_anahtarlik_yapimi_resimli_tarif (1)
Çıkardığınız tavşan kalıbını keçenin üzerine koyup bu şekle göre keçenizi kesin.
Kestiğiniz iki tavşan şeklini birbirine tutturmak için ince şerit bir kumaş kesin.
Siyah keçeden 3 parça yuvarlak kumaş kesip, bunları gözler ve burun için kullanın.keceden_anahtarlik_yapimi_resimli_tarif (2)
Siyah keçeleri tavşanın yüz kısmına yerleştirip dikin.
Elde makine dikişi ile, şerit kumaşı iki tavşan şekline dikin.keceden_anahtarlik_yapimi_resimli_tarif (3)keceden_anahtarlik_yapimi_resimli_tarif (4)keceden_anahtarlik_yapimi_resimli_tarif (5)keceden_anahtarlik_yapimi_resimli_tarif (6)keceden_anahtarlik_yapimi_resimli_tarif (7)
Dikerken alt kısmı boş bırakın, burdan tavşanın içini elyaf yahut yünle doldurun.
Ve sonunda bu kısmı da dikin.keceden_anahtarlik_yapimi_resimli_tarif (8)
Tavşanın iki kulağı arasına ince şerit şeklinde kestiğiniz bir parça pembe kumaş dikin ve anahtarlığınızı burdan geçirin.
İşte keçeden anahtarlığınız hazır!keceden_anahtarlik_yapimi_resimli_tarif (9)keceden_anahtarlik_yapimi_resimli_anlatim (1)keceden_anahtarlik_yapimi_resimli_anlatim (2)keceden_anahtarlik_yapimi_resimli_anlatim (3)keceden_anahtarlik_yapimi_resimli_anlatim (4)keceden_anahtarlik_yapimi_resimli_anlatim (5)keceden_anahtarlik_yapimi_resimli_anlatim (6)keceden_anahtarlik_yapimi_resimli_anlatim (7)keceden_anahtarlik_yapimi_resimli_anlatim (8)keceden_anahtarlik_yapimi_resimli_anlatim (9)keceden_anahtarlik_yapimi_resimli_anlatim (10)keceden_anahtarlik_yapimi_resimli_anlatim (11)keceden_anahtarlik_yapimi_resimli_anlatim (12)keceden_anahtarlik_yapimi_resimli_anlatim (13)keceden_anahtarlik_yapimi_resimli_anlatim (14)keceden_anahtarlik_yapimi_resimli_anlatim (15)







YAZININ DEVAMI ==> Keçeden Tavşan Anahtarlık Yapımı Resimli Anlatım
Keçeden Tavşan Anahtarlık Yapımı Resimli Anlatım
Keçeden Tavşan Anahtarlık Yapımı Resimli Anlatım
LihatTutupKomentar