-->

Diyet Sıcak Çikolata Nasıl Yapılır? Resimli Tarif

Diyet Sıcak Çikolata Nasıl Yapılır? Resimli Tarif

Sıcak çikolata lezzetli mi lezzetli pek çok kişinin favorisi olan yiyeceklerdendir. Diyet sıcak çikolata resimli tarif makalemizdeki sıcak çikolata yapılışını denemenizi tavsiye ederiz. Diyet sıcak çikolata kalori miktarı yalnızca 150 civarıdır.


Malzemeler
250 ml yağsız süt (1 su bardağı)
1 çubuk tarçın
Yarım tatlı kaşığı şekersiz kakao
Yarım tatlı kaşığı toz tarçın
Yarım tatlı kaşığı bal
1 çay kaşığı rendelenmiş bitter çikolata, yahut bitter damla çikolata


Yapılışı
Tencerede sütü ısıtın.diyet_sicak_cikolata_resimli_anlatim (5)diyet_sicak_cikolata_resimli_anlatim (1)
İçine toz ve çubuk tarçını, kakaoyu ekleyin.
Sürekli karıştırarak bir kaç dakika pişirin, ocaktan alın.diyet_sicak_cikolata_resimli_anlatim (2)
Bitter çikolata ve balı da ekleyin.


İlgili konular


Diyet Yemekleri Tarifleri Tıklayınız



Yiyeceklerin Kalori Cetveli Tıklayınız



diyet_sicak_cikolata_resimli_anlatim (3)
Sıcak sıcak servis yapın.diyet_sicak_cikolata_resimli_anlatim (4)diyet_sicak_cikolata_resimli_anlatim_1YASAL UYARI: Sitemizde yayınlanan yorum yazıları veya haberlerin tüm hakları Kadınlar Kulübü’ne aittir. Kaynak gösterilse dahi hiçbiri özel izin alınmadan kullanılamaz. Bu haber veya yazılar sadece Kadınlar Kulübü tarafından sağlanan RSS verileri kullanılarak alıntılanabi







YAZININ DEVAMI ==> Diyet Sıcak Çikolata Nasıl Yapılır? Resimli Tarif
Diyet Sıcak Çikolata Nasıl Yapılır? Resimli Tarif
Diyet Sıcak Çikolata Nasıl Yapılır? Resimli Tarif
LihatTutupKomentar