-->

İngilizce Aşk Cümleleri Ve Anlamları

İngilizce Aşk Cümleleri Ve Anlamları

Sevdiğinize yazabileceğiniz yabancı dilde mesajlar mı arıyorsunuz? İngilizce aşk sözleri ve manaları konumuz size yardımcı olacaktır. Burdaki yazılanlar sayesinde ne yazdığınızın manasını da bileceksiniz. Size uygun aşk sözünü seçebilirsiniz.


Love make you blind I know, because you don’t see me
( Aşk insanı kör eder biliyorum! çünkü beni görmüyorsun!)


No one will love you the way I do;No one will love you;Love you like I do;It will never be the same
( Asla hiç kimse benim sevdiğim gibi seni sevemeyecek, sana aşık olduğum gibi olamayacak)


You see that shackle..? I’m Your sLavee…!
(Elimdeki kelepçelere bak! senin aşkının kölesiyim)ingilizce_ask_sozleri (1)


I’ve become so numb , i cant feeL you theree..
( Aşkın beni ne hale getirdi! ben ben olmaktan çıktım)


Oh tonight you killed me with your smile so beautiful and wild so beautiful
( bu gece gülüşün beni öldürdü, öylesine büyüleyici ve güzel bir tebessümün var ki…)


Evlilik Aşk İlişkiler Hakkında Herşey İçin Tıklayınız


No one can understand the meaning of love without being in
(Hiç kimse aşık olmadan aşkın ne olduğunu anlayamaz)


Love for all, hate for none, live for all, and die ONLY for one
(Herkesi herşeyi sev,hiç kimseden nefret etme, herkes için yaşa fakat yalnız biri içi öl!)ingilizce_ask_sozleri (2)


You put me through
(seninle kendimi buldum!)


To love someone takes a day – but it takes a lifetime to forget someone
(Birini sevmek birgün, unutmak bir ömür alır)


Always be my love
(Daima benim aşkım, yarenim, sevdiğim ol!)





YASAL UYARI: Sitemizde yayınlanan yorum yazıları veya haberlerin tüm hakları Kadınlar Kulübü’ne aittir. Kaynak gösterilse dahi hiçbiri özel izin alınmadan kullanılamaz. Bu haber veya yazılar sadece Kadınlar Kulübü tarafından sağlanan RSS verileri kullanılarak alıntılanabilir.














YAZININ DEVAMI ==> İngilizce Aşk Cümleleri Ve Anlamları
İngilizce Aşk Cümleleri Ve Anlamları
İngilizce Aşk Cümleleri Ve Anlamları
LihatTutupKomentar