-->

Babalar Günü Kutlama Mesajları 2015

Babalar Günü Kutlama Mesajları 2015

Sevgili arkadaşlar merhaba, bu pazar günü kutlanacak olan babalar günü için babanıza gönderebileceğiniz mesajlar arıyorsanız, babalar günü resimli mesajları 2015 resimli makalemiz size bu konuda fikir verecektir.


Arkadaşım, dostum, sığınağım, gövdesinde huzur bulduğum yüce çınarım, babalar günün kutlu olsun.


Sevgili babam, iyi ki senin kızın olarak dünyaya gelmişim, ve iyi ki sen benim babam olmuşsun, duruşunla, varlığınla bize çok şey kattın. Seninle gurur duyuyoruz. Babalar günün kutlu olsun… Kızın


Canım babacığım, evimizin babası, direği… seni çok seviyoruz, hep beraber nice babalar günü kutlayalım inşallah, sen hep başımızda ol!… Ailen


Her zaman yanımda olduğun, yaptığım hataları yüce gönlünle affettiğin için çok teşekkür ederim, iyi ki varsın, babalar günün kutlu olsun…


Aramızda mesafeler çok olsa da kalbim hep seninle sevgili babam, babalar günün kutlu olsun.


Babam olduğun için çok mutluyum, senle hep gurur duydum, gurur duyacağım, seni çok seviyorum.


Derdimi, hüznümü, neşemi, sevincimi paylaştığım en iyi arkadaşım, babalar günün kutlu olsun.


Yürümeye başladığımdan beri elimi tutan ve beni asla yalnız bırakmayan babam, adam gibi adam olan babam, babalar günün kutlu olsun.


Senin gibi bir babaya sahip olduğum için çok şanslıyım, Yüce yaradanım iyi ki seni bize baba seçmiş…Babalar günün kutlu olsun.


Sabırlı, şefkatli, pamuk kalpli babacığım, babalar günün kutlu olsun, senin küçük prensesin..


Evimizin güneşi olan babama gurbetten kucak dolusu sevgi ve saygılarımı gönderiyorum, babam bu mesajı göz yaşları içinde yazıyorum, seni çok özledim, babalar günün kutlu olsun.


Babalar günün kutlu olsun dünyanın en iyi ve en yakışıklı babası…


Babalar Günü Hediyeleri Resimleri Tıklayınız


 


babalar_gunu_resimli_mesajlari (1)babalar_gunu_resimli_mesajlari (1)babalar_gunu_resimli_mesajlari (2)babalar_gunu_resimli_mesajlari (3)babalar_gunu_resimli_mesajlari (4)babalar_gunu_resimli_mesajlari (5)babalar_gunu_resimli_mesajlari (6)babalar_gunu_resimli_mesajlari (7)babalar_gunu_resimli_mesajlari (8)babalar_gunu_resimli_mesajlari (9)babalar_gunu_resimli_mesajlari (10)babalar_gunu_resimli_mesajlari (11)







YAZININ DEVAMI ==> Babalar Günü Kutlama Mesajları 2015
Babalar Günü Kutlama Mesajları 2015
Babalar Günü Kutlama Mesajları 2015
LihatTutupKomentar